Trendovi u 2012

Opći trend u grafičkom i web dizajnu je i dalje:

minimalizam, ali s nečim posebnim

Već dugo se kaže da je dobar dizajn nevidljiv. Osim vizualnih detalja, struktura sadržaja tvori jezik interakcije. Stil, sadržaj i poruka su jednako vrijedni za jedinstveni doživljaj publikacije, web stranice ili branda.

Kolor trend

Događa se pomak prema pastelnim tonovima. Pantone predviđa ovakvu tonsku listu

Ekologija

Izbor recikliranih papira za tisak i ambalažu kao i korištenje okolišu neškodljivih materijala je sastavni dio odgovornog poslovanja.

Mobilni internet

Smartphone, pad-ovi i neki novi gadgeti će preplaviti tržište. Cross browser/device će postati nikad važnije načelo ali i nikad teže izvedljiv zahtjev.

Web tipografija


Sada se već može utvrditi kraj dominacije ariala i male grupe sigurnih fontova. Google se nametnuo kao onaj koji će provesti tipografski pluralizam na internetu.

Društvene mreže i nove tehnologije

Blog, wiki, twitter, youtube, dropbox i socijalni mediji će nastaviti rast i utjecaj. Facebook će se približiti bojci od milijardu korisnika.

Facebook: What is on your Mind?

Fejs se u zadnjih par mjeseci promjenio više nego u zadnjih 7 godina. Nije samo timeline dizajn za profil stranice novost, nego promjene na svim razinama kojima žele privući brandove i business kako bi stvorili najveći shopping prostor na svijetu. Poduzećima se otvara prostor za vlastite stranice i aplikacije kojima mogu potpuno personalizirati svoje prisustvo na fejsu.

Comments are closed.